Obaly na mieru
Základnou pridanou hodnotou obalov na mieru je možnosť upútať pozornosť zákazníkov originálnou potlačou podľa vašich predstáv. Či už ide o firemné logá, slogany, fotografie výrobkov alebo iné zaujímavé motívy, potlač môže vaše obaly výrazne odlíšiť od konkurencie. Výberom správnych farieb a grafických prvkov zároveň výrazne posilníte rozpoznateľnosť a zapamätateľnosť vašej značky, a tým aj jej lojalitu.
Správnym obalom s potlačou dokážete zapôsobiť
Obaly na mieru nie sú len módnym výstrelkom, ale môžu vám a vašim produktom pomôcť v mnohých ohľadoch. Psychológia predaja to vie. Čo dokáže takýto originálny obal?
- Vyvolať pozitívne emócie: Design a príťažlivosť obalu môžu vyvolať príjemné pocity, ako je radosť, vzrušenie alebo pocit luxusu. Takéto emócie môžu zvýšiť motiváciu zákazníkov k nákupu.
- Vytvoriť pocit jedinečnosti: Originálne a prepracované balenie môže zákazníkom uľahčiť nadobudnúť dojem, že výrobok je určený pre nich. To zvyšuje ich lojalitu k značke.
- Vytvoriť pocit dôvery: Kvalitný obalový materiál a poctivé spracovanie signalizujú zákazníkom, že samotný výrobok je vyrobený z kvalitných materiálov a že (vaša) značka venuje pozornosť aj tým najmenším detailom. To môže zohrávať dôležitú úlohu pri budovaní dôvery u potenciálnych zákazníkov.
Obaly na mieru pre váš sortiment aj vašich zákazníkov
Veľkou výhodou obalov na mieru je možnosť prispôsobiť nielen ich vzhľad, ale aj rozmery a tvar vášmu sortimentu. Týmto spôsobom eliminujete nadbytočný priestor v obale, ušetríte obalový materiál a výrobky sú v takomto obale bezpečnejšie uložené.
Pri navrhovaní vlastného obalu zohľadnite:
- Veľkosť a tvar vašich výrobkov.
- Počet kusov v balení.
- Spôsob skladovania a prepravy.
- Ergonómia pri manipulácii a vystavovaní.
Obaly prispôsobené vašim požiadavkám prinášajú celý rad výhod od úspory miesta pri skladovaní až po bezpečnejšiu prepravu.
Široká škála obalových materiálov na rôzne účely
Pri navrhovaní obalov na mieru je tiež dôležité vybrať správny materiál. Máme pre vás k dispozícii širokú škálu kvalitných obalových materiálov, od kartónu až po fóliu a samolepiace etikety. Každý materiál má svoje špecifické vlastnosti a výhody.
Pre e-shopy sa najlepšie hodia:
- Kartónové krabice, ideálne na bezpečnú prepravu tovaru.
- Bublinkové obálky na ochranu krehkých predmetov.
- Stretch fólie na upevnenie výrobkov na paletách.
V kamenných predajniach oceníte::
- Predajné stojany z kartónu, ktoré vhodným spôsobom prezentujú tovar..
- Samolepiace etikety a fólie na označovanie regálov a výkladov..
- Tlač samolepiacich fólií na balenie výrobkov.
Výberom správneho materiálu môžete maximalizovať ochranu a zlepšiť prezentáciu svojich výrobkov. Výrobky v kvalitnom a originálnom balení spotrebitelia často vnímajú ako hodnotnejšie a dôveryhodnejšie. Okrem zvýšenej dôvery v kvalitu vašich výrobkov to má pozitívny vplyv na povedomie o značke, a teda aj na predaj.
Na čo treba myslieť pri navrhovaní obalov? Máme pre vás 4 TIPY, ktoré môžu zvýšiť váš predaj. Obal by mal byť::
- vizuálne atraktívne. Mal by upútať pozornosť zákazníka a vzbudiť v ňom záujem dozvedieť sa o výrobku viac.
- informatívny, t. j. poskytnúť zákazníkovi všetky potrebné informácie o výrobku. Mal by obsahovať podrobnosti o jeho vlastnostiach, výhodách a spôsobe použitia.
- funkčný, j. mal by sa dať ľahko používať, otvárať a nosiť.
- dobre cielený, t. j. v súlade s cieľovou skupinou zákazníkov. Mal by byť navrhnutý tak, aby oslovil zákazníkov, pre ktorých je primárne určený.
Už viete, ako bude vyzerať vaše prispôsobené balenie? Ak si nie ste istí, nechajte si poradiť, sme tu pre vás.